Merhaba güzel anneler :)
Size bir konuda danışmak istiyorum.. Oğlum mayısın 30 da doğdu 35+2 olarak kilosu 2.350 olarak.. 26 gün yoğun bakımda kaldı.. Şuan eve geleli 17 gün oluyor.. Geldiğinde 2.500 dü kilosu şuan 3.175 gram eşimde değişiklik olsun bize zor günler atlattık tatile gidelim diyor. Ağustosun 3 de filan oğlum ozaman tam 2 aylık oluyor.. Ben biraz korkuyorum tecrübeli anneler varmı giden aranızda..
Bu arada özel araçla birde 6 saatlık yer düşünüyoruz..