Gaz sorunu olmasın dıye aptamıl confırmil doye bır cesıdını aldım kullanan var mı
Tgce80 biz aldık ama bebeğim sevmedi acı bir tadı var o yüzden kullanamadık
Tgce80 biz 3 aylikkenden beri kullaniyor7z çok güzel hemen gaz yapiyor
Beyzaaydn48 benımkı 10 gunluk erken mı meme de verıyorm