Merhabalar hava değişiminden dolayı grip oldum acile gittik emzirdigim için bişey yapamadılar en fazla serum takabiliriz dediler taktırdım antibiyotik ve Parol yazdı kullandım mevsimsel alerjim de var şimdi ise bebeğim grip oldu dün gece hiç uyumadık az önce 5 dkka kadar uyudu carpol verdim ama etkisini göremedim yardım edin ne yapmam gerekiyor doktorlar da grevde hiç kimseyi bulamıyoruz bebeğim 7 ay 22 günlük birde diş çıkartcak galiba 😥