Haticec Bi kac haftadir oglumun yüzünden böyle sivilce gibi seyler var ne yaptiysan gecmiyo doktorada gittik söyledikleri verdikleri kremleri kullandik ama yok cildiyeciden randevu aliyim diyorum gep dolu bir fikriniz olan var mi acaba lütfen 😞
Serpilctn Haticec alerji yada sıcaktan olmuş benim bebeğimin kolunda buna benzer çıktı eşim eczaneye gitti gösterdi fotoğrafı sıcaktan oluyor demiş ama siz yinede cildiyeden randevu alın gidin geçmiş olsun bu arada
Aklimdasin Haticec şimdi ne desem yanlış olur. en iyisi dr goturmek. Bizede şampuan yüzünden olmuştu 🤷♀️
Haticec Biran sicaktan oldugunu sanmiyorum cünkü oglum 14 aylik suan ve gecen sene olmamisti ama belki sicaktan olmus olabilir bilmiyorum gercekten 😞
Haticec Serpilctn alerji oldugunu sanmiyorum cünkü her yedigine dikkat ediyorum 3 gün kuralla verdigim herseyi olsaydi ozamanda cikardi bencede cildeyiciden randevu almam lazimda hep dolu🤦🏻♀️
Haticec unemere ilk basta esim cok öpüyordz yanagindan acaba tahris mi oluyor dedik ama 2-3 haftadir öpmüyoruz gecmiyo🤦🏻♀️
Polatgil Haticec ne kadar dikkat etsekte hiç ummadığın şey bile yapıyor olabilir her bebek farklı canım götür doktor baksın ona göre bisey verir benimkinin aynı böyleydi ilm başta isilik sandım sıcaktan dr alerji dedi jel vermişti
Bal__oglum Haticec alerji ya da isilik.sadece besin olarak aklınıza gelmesin alerji.sizin kullandığınız deterjan bile olabilir.yediklerine dikkat edin.opturmeyin.bol bol dus aldırın.bioderma atoderm ya da mustela stelatopia kullanin
Haticec Bal__oglum dermatoloji doktoruna mi götüreyim yoksa cocuk doktoruna mi ? Bioderma atoderm kullaniyoruz ondan önce mustela kullaniyorduk