Arzu
Doğum yapalı 2 ay oldu ama sütüm hiç gelmedi. Sadece sağarak 2-3 kez 20-30 cc verebilmiştim . Yemediğim içmediğim denemediğim hiç bi şey kalmadı, bol bol emzirdim ama ne yazık ki moral bozukluğu yüzünden asla gelmedi. Son bi haftadır denemeyi bıraktım . Artık gelmez dediler . Acaba 2 aydan sonra süt gelebilir mi ? Tekrar denemeye başlasam🤷🏻♀️