Svdnr Kizlar 2 gun oldu dogum yapali ve bebegim guzel emiyordu sutum de var akiyo ama 11 den bu yana agliyo emmiyo uyuyo ve sari kustu gazini da cikardim ama yuzu gilan da az soguk usuttum mu naptim bakarmisiniz
Leylasiva Svdnr reflü olabilir benim kizimda öyleydi 10 günlük götürdüm yenidogan reflüsu dedi emzirmeden önce de iyice gazini alın
Leylasiva Svdnr yüzü koyun uazndir karni ayagini veya yastiga denk gelsin kuyruk sokumu dan yukari dogru hafifçe ov daha sonra ritmik şekilde poposuna vur hem alttan hem üstten gazini yapar