Tgce80 Bebegum 11 gunluk ama cok gaz çıkarıyor hep gazı oluyor mamada olsa memede olsa napsak bılmıyorum biogaıa aldım ona ragmen aynı
Miniminnakbebe Tgce80 biogaia gaz damlası değil probiyotik. Gaz damlası olarka başka bir üsrün alıp ikisini birlikte kullanabilirsiniz. Biz nurse harveys colex şurup kullandık mesela
Elmassss Tgce80 aldığınız gaz damlası değil bize doktor verdi onu daha da kötü yapti direk bıraktık nurse ve metsil ikisini aynı anda kullandık sadece bunlar fayda etti ama nurse 40 damla önerdi bide doktorumuz 20 sabah 20 akşam daha düşüğü fayda etmez dedi
iremnr Tgce80 biogaia probiyotik damla bağırsak düzenler mükemmel bir damladır 1 hafta 10 günde kendini belli eder kakasını daha güzel gazıyla beraber yapar ama asıl görevi gaz damlası değil. Birde yanında gaz damlası kullanırsanız çok iyi gelir. Biogaia hergğn aynı saat verirseniz daha iyi
midekoruyucu Miniminnakbebe bu hep doktorlar yüzünden oluyor ya, bizim doktor da ilk zamanlar gazı var dediğimde biogaia verdi hiç işe yaramadı çok sonradan öğrendim bağırsak düzenleyici olduğunu. Sonradan gaz damlası aldım 😒 ishalde kabızlıkta filan işe yarıyor biogaia
Adenn-gcl Miniminnakbebe merhaba bence bu ürünün damlasını kullanıyorum ama yağ gibi bebeğim yutamıyor boguluyor şurup katı kıvamda mı acaba bebeğiniz yutmakta zorlanıyor mu bide onu deneyeyim
YaseminBS Emzirdikten sonra bir müddet oturur pozisyonda tuttun, sonra gazını çıkartın. Emziriyorsanız Yiyeceklerinize kimyon koyun veya çayını için. Arada karnına zeytinyağ ile sadece saat yönünde(!) masaj yapın. Bunlar rahatlatacaktır 🌸
iremnr Tgce80 sap simplex kullandım ben hep yanında günde 4 kere 15 damla 6 saat arayla 12. Günden beri kullanıyorum çok memnunum
iremnr Tgce80 doktorum yazdı. Biogaia kakasını düzgün yapmasını sağlıyor + sap simplex kullandım o ikisi bana çok iyi geldi kullandıktan 2 hafta sonra neredeyse yok Dicek kadar azdı ama 3 aylık olana kadar hep düzenli kullandım. 3 ay yeni bitti gaz damlasını sadece gece yatarken veriyorum artık biogaia yı 2 yaşına kadar kullanırım muhtemelen