Merhaba daha önce balıklesirde farklı bir otele gittik yaz tatiline fakat denizi çok soğuktu giremedik malesef. Bu otele bu zamanlarda giden aileler bebişlerle girmek için ısısı nasıl? Soğuk oluyor mu? Havuzda var fakat tercihim bebek için tabiki deniz