Cok normal bebeklerde gece cısını tutuyoo. Sabahta yapmıosa yada gun ıcındede yapmıosa sıkıntı varsır ama gece normal. Oglum dogduktan 1ay sonra 4.ayına kadar gece yapmadı sabah uyandıgı an yapıodu bende endıselendım doktırumuz normal dedıı. Ama sor tabı doktoruna ıcın rahat etsın