Merhaba anneler, oglum kolikti aylarca gaz probleminden cok cektik ilk 3 ay nerdeyse surekli hastanelerdeydik morarana kadar saatlerce aglardi.. 3. Aydan sonra ciddi rahatladik.. hala gazi var ama cikarabiliyor duruma geldi.. ama sabah 4 te bir basliyordu yine gaz sikistiriyor tepine uyuyamiyor aglayark uyaniyordu sonunda.. cok kati gaz olmamasi icin hala diyet yapiyorum emzirdigim icin.. gaz damlasi kullaniyor sab simplex ve motilium iciyor gaz icin verdi doktor.. ama hala bitmedi gazimiz.. her gecen gun iyiye gidicek derken iki gundur yine uykudan aglayark uyandiricak boyuta geldi.. gecenin suan 1 bucugunda aglayarak uyandi tepiniyor surekli gaz cikariyordu zaten.. bu gaz ne zaman gecer😞 nerdeyse 5 aylik oldu bu ayinda hala gaz sorunu yasayan cozum bulan var mi? Gaz yuzunden uykudan catliyor ama uyuyamiyor😞 ne yapacagimi sasirmis durumdayim artik😞