Merhabalar, bebeğim 3 aylik olacak ve diş yerleri kaşınmaya başladı. Eldiven diş kaşıyıcı aldım asıl kaşıyıcı yeri olan plastik kısmı disinda her yerini kullanıyor 😅 daha tutmayı bilmediği için diğer plastik kasiyicilarla ben karşıyayım diyorum. Diliyle kaşıyıcıyi ittiriyor. Emziği de tutmamisti, ittiriyordu hep diliyle. Ona dişini kaşımasi için yardım edebileceğim farklı bir yontem var mı? Ya da farklı bir ürün?