Cemrebebek Pirayeada merhaba canım bende 5 buçuk aylıkken arada böyle emziğin ucuyla bandırıp veriyodum bilmiyorum yanlış mı yapıyodum.
Irmakprensesinannesi Pirayeada dokrorumux pekmez en erken 7 ayda baslanmasini söylemişti 7.ayda hafta 1 2 kez meyve veya yogurtlarina koyuyorum bir çay kasigi
NinovaLemi Pirayeada ben 5 aylıkken tadıma başlayıp kahvaltısının içine katmıştım dut pekmezi, ama tek başına emziğe batırırsanız nasıl olur bilemedim.
Deletedmom_33 Pirayeada ben tariflere katıyorum bazen de dut galiba tadını tam anlamadım kayinpeder köyden getirmişti. 5 ay 4 günlüğüz
Pirayeada Cemrebebek doktora sordum cnm sulandirip ver dedi emzige batırıp arkasından su vermeyi düşünüyorum
Irmakprensesinannesi Pirayeada bilmiyorum her doktorun bakış açısı farklı tadım ayı olduğu için olablir muhtemeln şuan 11 ay 5 gün haftanın 1 2 günü 2 3 çay kaşığı kdr kulnirm doktorum fazlasına gerek yok demişti zatn şeker ihtiyacı ni meyveden aldığını söyledi
NinovaLemi Pirayeada pekmez şekersiz oluyor zaten. Ondan dolayı sorun olmaz da tat olarak yoğun gelebilir diye düşündüm. Sulandırınca yumuşayacaktır tabi
Asel35ahsen Pirayeada valla ben 2 aydan sonra vermeye başladım. Vermeye başladım derken düzenli olarak vermiyorum. Mesela bi işim oluyo bebek durmuyosa damla kadar ucuna değdirip veriyorum emziği