Norveckizi İyi günler kızlar Normal doğum yapanlar açılma kontrolü hasta bezi filan derken elbise gecelik daha kolay oluyor diyorlar Sizlerin tecrübesi de bu yönde mi Lohusa pijamasi aldım Bir tane de elbise gecelik mi almalıyim ?
Nrkzy Norveckizi ben doğum yaparken hastaneye yatar yatmaz hastane önlüğü giydirildi doğumdan sonra gecelik giydim ama rahat edemedim ben hasta bezini tutması için pantolon tarzında daha rahat ettim ben
1Beybiletto Norveckizi 2 side vardı ikiside rahattı benim için ya zaten yanınıza 3 tane falan alın batıyor
Bebegimm1 Norveckizi hastane size kiyafet veriyor siz ayriyetten goturmenize gerek yok ben goturmedim özelde dogum yaptim hastane kiyafeti verildi onden baglamali genis bir seydi acilmaya ve doguma o kiyafetle gittim
TheBossMom Elbise çünkü açılma olup olmadığını kontrol ediyor ebeler giy çıkar uğraşmaya zaman olmuyor
Norveckizi Nrkzy hastane önlüğü giydirirler diye benim de aklıma geldi de ablam hemşire O giydirmezler doğuma alırken giydirirler ki hijyenik olsun filan dedi Öyle olunca gecelik alma derdine dustum
Linaamom Bebegimm1 hastanede hasta bezi veriyorlar ilk iyi oluyor ama sonra depend daha rahat ettiriyor yanlardan yırtıp çıkartabiliyorsun. Canım bir de pipet al yanına su içerken çok rahatlık oluyor
Bebegimm1 Norveckizi verirler acil doguma gittiniz diyelim e kiyafet bir sey yok ciplak birakicak yada pijamayla dogum yaptiricak degiller yani koca hastanede ameliyat onlugu vardir siz goturun yedek ama onlarin verdigini giyersiniz cnku bana direk onlugu getirmislerdi giymem icin
G92- İkiside rahat oluyor ben elbisede giydim pijama takımıda elbisedense pijama takımı daha rahat yatağa oturup kalkarken elbise toplanıyor cunku
Linaamom Norveckizi canım evet elbise gecelik muhakkak olsun doktor alttan kontrole geliyor. Bir takım da pijama takımı olsun
Linaamom Norveckizi ebe doğumdan önce sürekli kontrol ediyor açılmanı. doğumdan sonra da doktor dikişleri kontrole geliyor
Linaamom Norveckizi dikiş atan doktor canım dikişten sonra da doktor kontrole geliyor ebeler gelmiyor