Kızlar dün afedersiniz et mangal yaptık arkadaşım cok azıcık kivi rendele eyler yumuşacık oluyor dedi denedim muhteşem oldu gerçekten yumuşacık belki yapacak olursa diye yazmak istedim cok beğendim ama kızlar dikkat edin mangalınız az ise yatımdan bile az kullanın yoksa etler şişten dökülüyor