Merhaba kızlar bi sorum olacaktı. Bebeğim 3500 doğdu bir hafta içinde 3200e düşmüştü ve şu an 3 aylık 6.715 gr. Sorum şu 3. Aya kadar en fazla 2 saatte bir emzirdim(geceleri bazen 3-4 saatte kalktığı oldu) şimdi galiba istediği kadar emmek istiyor biraz emiyor kafasını çeviriyor emmiyor. 10 15 dk sonra tekrar teklif ettiğimde biraz emiyor bazen de normal emiyor sizce nedeni nedir ver artık istediği zamanda mı emzirmeliyim kilo alımı yavaşlamaması için ?