Mavi1_ozdenir birde vitaminlerin vucutta kalabilmesi icin bagirsak floraniz cok iyi olmasi gerek bagirsaklariniz iyi degilse tüm yuttugunuz vitaminler vucuttan yuttugunuz gibi cikar. İyimi die nerden bilecem derseniz yarim gunu gecik bal kabagi tüketip kakanizin rengi balkabagi rengini almiyorsa iyi demektir aynisi bebeginiz ek gidaya gectikden sonrada ondada rahatlikla deneyebilirsiniz ☺️ Ayrica Yogurt kefir ve tursuyu duzenli tuketmenizi öneririrm