duruguzel Merhaba anneler. Normal doğum yaptım ve kesi atıldı bu yüzden vajinal dikişim var. Doktorum dikişlerin kendiliğinden düşeceğini söyledi. Doğum yapalı bugün 1 ay oldu ve dikişlerim hala düşmedi. Sizin dikişleriniz ne zaman düşmüştü?
Sedalperenn duruguzel merhaba dikişleriniz ne zaman düştü benimde 1 ay oldu hala duruyor ama enfeksiyon olmuştu ilk zamanlar ondamı geç iyileşiyor düşmedi aceba
Minikoglusumatlas duruguzel benim 10 15 Günden sonra falan düşmüştü galiba Tam hatırlamıyorum peçeteue gelmişti çok fark edilmiyor belki fark etmemiş olabilirsin