Emn33 YgmrEla reflu icin sma comfort aldim.ama aptakilin de var reflu maması bebelac gol.reflu için değil
Aak040422 minaa10 canım ne zaman bıraktın reflü mamasini iyileştiğini nasıl anladin bende onu kullanıyorum da ne zaman nasıl birakicam bilmiyorum
minaa10 Aak040422 doktoru kullanmayı bırakabilirsin demişti zaten kusmaları giderek azaldığında anlıyorsun iyileştiğini biz 4 aylıkken gittik 1 ay kadar ilaçları kullandık 5 aylıkken tekrar gittik kontrole bırakabilirsin demişti