Busrakaratas Kizlsr bebegim 6 ay 10 günlük mamada kullanıyorum 2 numara mi almam lazım yoksa 1 numaraya devam mı 2 numarayı ne zaman alacağım
Taze1mom Busrakaratas mamaların üstlerinde genelde aylar yazıyor 6/9ay 2 no 10. Ayda 3 no olması gerekiyor oğlum 2 yaşında aptamil kullanıyorum 5 no alıyoruz mesela
Melekanne91 Busrakaratas 2 numaraya gecmelisiniz 6. Aydan itibaren yaziyor cnku.hangisini kullaniyorsnz
Busrakaratas Melekanne91 sma kullaniyorfum hipp marka alicam bu sefer teşekkür ederim ben 6 ay dolduktan sonra diye düşündüm
Melekanne91 Busrakaratas hipp kullanicisiyoz bizde.2 numaranin tadi biraz degisik balik gbi kokuyot 1 numara demir gbiydi.ama iciyorlar bi cesit.insllh sever bebeginiz😌hipp en iyisi
Busrakaratas Melekanne91 inşallah sma kullanıyordum içmiyor sadece gece uykudayken. Verebiliyorum inşallah bunu sever