Mugemir Merhaba anneler oğlum 3 yaşına girecek nasipse.Beş gündür öksürük ve balgam sebebiyle antibiyotik kullanıyoruz. Salgın var sanırım tüm postları okudum ama bu balgama nasıl çare bulunur zencefil bal limon elma bunları deniyorum ama hala geçmedi.
Tazeanne06- Mugemir komşumun oğlu da geçirdi 2.5 yaşında abartısız söylüyorum hastalığı geçti o balgam 1-2 ay geçmedi illet ya geçmiş olsun kuzucuğuna🌸
Mugemir Tazeanne06- teşekkür ederim valla kimle konuşsam çocuklar hep böyle hasta. İnsallah hemen geçer