Biminikerkekannesi Oğlum 3 ay 20 günlük. Uykusu geldiği sinyalini verdiğinde uyutmaya calısıyorum ama asırı aglıyor uyutmaya calıstıgım için . dün akşam uyksunu alamadığı için ortalığı yıktı hiçbir şekilde susturamadk. Böyle olan varmı ne yapmak lazım ?
Egeninannesiii Biminikerkekannesi bizimki de aynı canım, gündüz zaten uyumuyor gece de uyumuyor. Dün gece Youtube dan müzik açtım bebek uyku müziği, baya sakinleşti ağlamadan uyudu ama bi saats türü uyuması