Kaan01 hayır canım mala ortaksın borca asla değil yanlış biliyorsun ülkemizde uygulanan edinilmiş mallara ortaklık rejimi borçlara ortaklık rejimi diye geçmiyor yani o zaman her boşanan diğerinin kredi kartı borçlarını falanda öderdi öyle saçma uygulamamı varda borçlara ortaklık var diyorsun hatta boşanma aşamasındaymışsın git bir avukatına sor bakalım sana ne diyecek