5 ay 18 günlük oğluma dün yoğurt tadımı yaptırayım dedim. Evde activia ile mayaladım yoğurdu. Kusmaktan halsiz düştü, serumla kendine geldi. Doktor reflü olabilir dedi de daha önce öyle kusmadı hiç. Özellikle yoğurt taddırdım dedim, yine de yoğurttandır demedi. Gaz birikmiş karnında kusarak atmış dedi. Oğlum doğdu doğalı emerek uyur, 6.ay reflü pik yaparmış o nedenle mi oldu yoğurt kaynaklı mı bilemedim. Var mı bir fikri olan?