Merhaba, 2 yaşında oğlum var alerjik. Son 6 aydır similac alimentum kullanıyorduk ama rapor süremiz bitti ancak süt ihtiyacımız ve alerjimiz bitmedi. Sütü bıraktırana kadar elinde bi miktar similac alimentum veya aptamil pregomin as olan varsa cevaplayabilir mi?