Dlrmsmrc Hanımlar iyi geceler. Uyumayanınız illaki vardır. Bebeğim 13aylık oldu. Emiyor da hala. Gündüzleri hiç bir sıkıntısı yok normal hayat sürüyoruz. Ama geceleri çıldıracağım artık. Uyumak istiyorum. Sık sık kalkıyor emmeyi bırakmıyor ne yapacağımı şaşırdım. Sinirlerim alt üst. Emzirmekten nefret ediyorum resmen çocuğa bağırıyorum kızıyorum. Uykusuzluktan normal hayatım da bozulmaya başladı. Eşimle tartışıyorum herkese ters davranıyorum tahammülüm kalmadı hiç bir şeye. Var mı benzer şeyler yaşayan hadi dertleşek
Dildeniz Dlrmsmrc yapacağınız tek şey gece maması hazırlayıp vermek bu uyanma süresini azaltacaktır denenmiş ve işe yarayan birşey o açıktığı için de kalkıyor ve bir de emzik niyetine kullanıyor olabilir
Yaseminnnnnnnnnnnnn Dlrmsmrc benim dertleşecek bile halim yok artık.. o kadar yoruldum, tükendim. Bizim gündüzleri de haram. Ne uyku ne yemek. Nasıl bir bebeğim var akıl veremiyorum.. Kesinlikle bir uzman yardımı almak zorundayım, kendimi hiç iyi hissetmiyorum.
Dilekcelik Dlrmsmrc ek gida almasina ragmen bole yapiyorsa yatirmadan once emzir ardindan kasij mamasi ver karni tok olunca uyur zaten eger memeye cok alistiysa emzirmeden mamayi ver
Dlrmsmrc Yaseminnnnnnnnnnnnn artık ben de uzman yardımı düşünüyorum. Anlatmak isterseniz özelden dinlerim. Bazen yabancı birine içini dökmek iyi geliyor eleştirmeyeceğini biliyorsun ya. Yaşlandım resmen bu bir yılda