Merhaba anneler kızım 20 aylık dün başında bit gördüm artık böcek şeklini almışlar kızımın başınin içi hep kızarık sürekli kaşınıyor.. ama.bugune kadar hiç yoktu vardı da ben mı fark edip görmedim kafayı yiyecem dünden beri…🤦🏻♀️
En etkili bit ilacı ve spreyi hangisi bilen bilgisi olan yardım edebilir mi lütfen