KizlR grip gibiyim..boğazım agriyor yutkunamıyorum. Sanki bisy yapışmış boğazıma..sabaha kadar kustum içimde bsy kalmadı..kemiklerim siziliyor. Ogluma çok zor baktim aynı zamanda da kabizim..gerçekten iyi değilim.. Her yerim ağrıyor igne kaldıracak durumda değilim.. Gaviscon şurup var etkisi olmuyor yine kusuyorum..Su içsem yaramıyor.. cocuga bakqmadjm annem götürdü..Cocuk çok durgun ben hasta olunca 7 aylık henüz.. Napip edip iyi olmam lazım tavsiyeleriniz varmi bana