Bizde sarılık vardı. Emzirmeye ek olarak günde 4 kere. 30 cc mama ver dediler. Sizin tek öğün 60 cc ise olabilir ama tüm güne 60 dedilerse çok az sanki. Ayrıca 4 günlük mide kapasitesi ile 41 günlük mide kapasitesi aynı değildir. Mamayı artırmanız lazım.