Merhaba arkadaşlar, biz ek gıdada üç ana iki ara öğün şeklinde ilerliyoruz ama sabah kahvaltı saatini tam ayarlayamıyorum sanki. Doktorumuz uyanınca ilk anne sütü daha sonra kahvaltı dedi. Yedide uyanıyoruz. 8.30 gibi anne sütü alıyor. Araya uyku da girince kahvaltı on buçuk gibi oluyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz acaba