Cly01 Kızlar milföy yapicam ama malum bebekle erken kalktım hazır erken kalkmisken yapıp fırına koysam saat 10 gibi çalıştırsam fırının içinde kurur mu acaba 😂😂😂
AhmetEymenEnes Ustu biraz kurur ozamanda guzel olmuyo bende bi kere denemistim tel tel olmadi pisince size bi tavsiye veriyim isterseniz milfoyu tavadada pisirebilirsiniz gozleme gibi cok guzel oluyo
Cly01 AhmetEymenEnes onu hep yapıyorum bu sefer de börek gibi yapaym demiştim 😂 erkenden hazır olsun iyi olurdu
Eminos Cly01 siz onu hazirlayin firina koyun durdun beklesin ama pisireceginizde firindan cikartin firini isitin oyle koyun firina hic bisey olmaz