Ndrg-12 12, 18 ve 24. aylar uyku gerilemesinin olduğu aylar o yüzdendir muhtamelen sabretmekten başka çare yok. Benim kızım 13 aylık olmak üzere, şimdiye kadar hiç uyku sorunu yaşamadık, dişlerini bile nerde ne zaman çıkardı haberim olmadı ama gel gör ki, 12. Aya girdiğimizden beri gece saat 3-4 gibi kalkıyor ve geri uyutmak 2 saati buluyo o da sabah 6-6:30 gibi oluyo e zaten 7de kalkıyorduk normalde bu sefer mecbur 8:30a kadar uyuyoruz ve tüm düzenimiz bozuluyor ama anladım ki, atak dönemi o yüzden böyle oluyor. Gerçi şimdiye kadar diğer atak dönemlerini de yaşamadık hiç, o yüzden biraz garip geldi ama napalım bi kaç haftaya geçer diye umuyorum sizde de geçer inşallah:) tabi iki bebeyle çok daha zor olmalı Allah yardımcınız olsun