Earwen Kızlar , Sağ elimi nanae limon kaynatmıştım. Onu kaynar halde dökerkenken yaktım. Öneriniz var mı? ! Acıdan gece uyuyamadım İnş iz kalmaz Hem iz hem de ağrı için öneriniz olur inş
atiyes Earwen bende parmaklarımı yakmistim aloevera var ya onu direk parmağıma sürdüm hatta kabuğuyla parmaklarıma geçirip bekledim ne iz kaldı ne yanma inşallah bulabilirsin çok çabuk etki ediyor
Nur1818 Eczaneden silverdin ve uyuşturucu bir krem var adını unuttum ama eczaneye sor ikisi karıştırıp sürünce uyuşturuyor ağrısı geçiyor. İzi içinde yaralar iyileşince sarı kantaron yağı sür. Benimde boynum yanmıştı 2.derece bu şekilde yaptim hiç iz kalmadı
123455432112345 Sanayağ sürebilirsiniz kayınvalidem hep yanıklara iyi geldiğini söyler durur bende denemiştim işe yarıyor denemenizi tavsiye ederim sabah eczane bakarsınız en azından acınızı dindirir az da olsa 🤲
Merakettim Eğer açık yara şeklinde deriniz kalktıysa mutlaka merhem kullanın. Farklı şeyler sürerseniz enfeksiyon kapar, çok daha ciddi şeylere sebep olursunuz. Eğer açık yara değilse yine merhem sürün tabii ki ama iz kalmaması için Kırmızı kantaron yağı çok etkili oluyor. Geçmiş olsun.
Kdrtgl Eğer deriniz kalkmadıysa patates rendeleyip bir tülbent ile bastırın. 10 dk kalmadan sızısını alıyor. Bir hafta önce denendi onaylandı. Geçmiş olsun
birrtutamsevgi Earwen biz bu tür durumlar İÇİN dolapta hep un bekletiriz soğuk una elini koy acın anında diniyor ama tabi çıkardıktan bi müddet sonra tekrar başlıyor ara ara denersin biraz koca karı şeydi ama çok rahatlatıyor beni denemiştik Bikaç kere
Aysun1981 alo vera bitkiniz var ise kesip içindeki jöle gibi olan kısmı sürün. sonrası için dolapta bulundurun ve arada sürün. İz vs içinse sarı kantaron yağı kullanın.