Canım hep aynı hataya düşüyoruz sıcak diye açık giydiriyoruz bende öyle yaptım ama öyle yapmamak lazımmış incede olsa tulum giydirmek gerekli bende üşüttüm bebeğimi 2 haftadır ne çektim Allah biliyor dahada tam atlatmış değil o yüzden bence 6 aylık olana kadar çıplak giydirmemek lazım