Benimde bebeğim iki aylık 3-4 saat yattığı oluyor bazen acıkınca kendi uyanıyor 4 saat geçmesinse izin vermeden uyandırıp emziriyorum. Mama ,meme verdiğim için uyurken bende bazen veriyorum içiyor.Bazı bebekler uykuya meyilliler o yüzden uykuyu tercih ediyorlar biraz üst bedenini yukarda tutarak mamasını verebilirsin yatarken verme ki reflü oluşmasın🙏🥰Korkma bunun için canınıda sıkma.Sen annesin onun için en iyisini sen bilirsin🌸