Kız ben 5 aydan beri yapmıyorum neredeyse gece beslenmesi 6 bucuk ay oldu doktor aynı devam dedi akşam 6-7 gibi mama içer sabaha kadar 1 kere mızıklar emzik veririm veya yanıma alırım uyur 9-10 gibi yer bir daha mamasını. Emzik alıştırın olmadı büyümüş artık