Sadef Bebeğim 11 aylik 3 gün ateş sonrasinda öksürük oldu şuan gerci ailecek bu sekildeyiz ama bizde ateş olmadi kesinlikle ama bebeğim 5.gün oldu ve öküsürügü kaldi doktorumuzda bayram tatilinde dönmesini bekliyoruz varmi tavsiyeniz daha önce yaşiyaniniz