Öncelikle herkese iyi bayramlar. kızım 14 aylık 8 aylıktan beri bazen ben odadan çıktığım zaman arkamdan ağlar özellikle ikimizsek bu ayrılık kaygısından diye düşünüyorum. Bi yere gittiğimizde beni pek takmaz çevre ile ilgilenir. Ama özellikle şu birkaç gündür bensiz nefes alamıyor desem yalan olmaz lavaboya bile gidemez hale geldim. Biz geçenlerde akrabalarımızın yanında kaldık 1 hafta orada çok kalabalık ve çocuklara alıştı oradan döndüğümüzden beri huy değiştirdi. Bensizliğe asla tahammül edemiyor uyurken bile bana temas etmek istiyor uyutuyorum yerine koyuyorum ağlıyor bu saatte zar zor uyuttum. Bu ayrılık kaygısından mıdır başka bir şey mi çözemedim bana gelmesi beni istemesinden mutluyum ama tuvalete dahi gidememek çok zor bu kadar ağlamasına hem üzülüyorum hemde bu durum artık beni geriyor. Var mı bir öneriniz uyumayan annelerimiz yorum yaparsa mutlu olurum🙏🏻