Merhaba hanımlar bu yeni dalga bize vurdu ailece covid olduk ilk bebeğim oldu sonra ben diğer oğlum ve eşim Allahtan eşim hafif geçirdi de bize baktı Allah razı olsun… 3 kere doktora gittik üst solunum yolu enfeksiyonu dediler malesef anlamadılar ama ben test için direttim ve yalvar yakar test yaptırdım diyeceğim şu ki maskeyi mutlaka takın kalabalık yerlerde. ve imkanınız varsa bayram ziyareti vs es geçin çünkü inanılmaz yogun bir şekilde geri geldi zaten hayatımızdan çıkmamıştı malesef bize de muhtemelen aile büyüklerinden falan geçti çünkü ailelerimiz dışında öyle pek bir yerlere gidip gelen birileri değiliz dedemiz grip olmuştu çünkü grip değil de covid di diyoruz yada bir şekilde bulaştı işte daha dikkatli olmak bizim elimizde… herkese hayırlı bayramlar diliyorum ve dikkatli olmaya davet ediyorum 🙏🏻🌸