ozge_yasin_budak Kızlar avent biberon aldım biri 120 ml diğeri 240 bu 240 ml olanı ne zaman kullanır kızım 59 günlük
Nisosunannesi ozge_yasin_budak ben doğdu doğalı 240 ml kullanıyorum zamanı yokki bunun şimdi de kullanabilir
ozge_yasin_budak Nisosunannesi ben şimdi 120 ml olanı kullanıyorum canım 240 ml de ne kadar koyuyorsun ki birde ben yani 240 ml ne zaman tam olarak bitirir demek istedim
Nisosunannesi ozge_yasin_budak ha kusura bakmayın ben anlamadım 240 ml daha hiç içmedi benim kızım iştahsız en fazla 180 içmiştir şimdiye kadar heo 120 150 cc arası içiyo 18 aylık