merkurkedisiii Arkadaşlar 9 aylık bebeğim ilk defa uçağa binecek ve ben çok korkuyorum ya durmazsa 1,5 saat boyunca ağlarsa önerileriniz var mı mutlaka yapmam gereken birşey vs yardımcı olursanız sevinirim
AslanannesiAyse merkurkedisiii emziriyorsanız bol bol memenizde tutun hem sakinleşir hemde kulağına basınç olmaz ben 1 ay önce 1 yaşındaki oğlumla memlekete geldim çok şükür uyudu fazla sıkıntı olmadı bide zaten kemerle bağlıyorsunuz kendinize öyle daha rahat oluyor
merkurkedisiii AslanannesiAyse ya inşallah bende atlatırım güzelce. Ağlaması bi tuttu mu evde Bile sakinleştireniyoruz en büyük korkum o eğer susturamazsam çok ağlarsa üzülürse