Sevgili anneler kızım 4 aylık oldu 3. Ayından itibaren geceleri hep hareket ediyor. Bacaklarını sağa sola gönderiyor bazen o kadar abartıyor ki uykudan uyanıyor bu kez ağlamaya başlıyor . Yanıma aldığım zaman hareketleri bitmiyor uyuyamıyorum hareketlerinden.
Doktora götürmem gerekir mi ? Aynı sorunu yaşayan var ise öneri almak isterim .