Merhabalar sezeryan doğum sonrası 7.haftamdayım bebeğimi sağlık problemlerimden dolayı emziremiyorum 7.haftamda ilk adetim oldu çok yoğun bi şekilde durmaksızın devam eden kanamam var ilk kez böylesine yoğun kanamalı bi adet dönemi yaşıyorum endişeliyim bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar yazabilirseniz çok memnun olurum