Bebeğim 3 ay 5 günlük ve diş çıkarıyor. Dişleri kaşınıyor, çok huzursuz, uyumuyor ve emmiyor. Emzik tutmayan bebek emziği ağzından çıkarmıyor. Daha çok küçük . Bu zamanlar diş çıkaran oldu mu ? Olduysa neler yaptınız? Lütfen destek olur musunuz? Ne yapabilirim?