Gzd_erclk Arkadaşlar doktor baktı sıkıntı yok dedi ama bu aylarda salyası çok akıyor süt içerken falan da arada öksürüyor kuru kuru böyle ben anlamadım normal mi bu öksürükler? Son 1 hafta dır böyle 🙏🏻
Meloakar Gzd_erclk benim bebeğim de öyle tükürük birikiyor ağzında bir anda yutamauınca öksürüyor doktor bugün baktı bişey ii yok dedi normal yani
Ariaa Meloakar merhaba benim bebeğimim de belirtileri böyle sizin üzerinden epey zaman geçmiş nasıl ilerledi acaba süreciniz?