Cigdemutluuu mrb kizim suan 15 aylik. Bende neredeyse 1 yasina kadar hazir suyu kaynatip sogumaua birakiyodum ne zaman mama yapacak olsam olcusu kadarini ilitip mamasini ekliyodum ancak bikac kisi bana hazir suyu tekrar kaynatip ilitmama gerek olmadigini bu sekilde sudaki minarellerin öldügünü soyleyince… Bende artik hazir suyu sadece mama yaptigimda icebilecegi kadar isitip oyle hazirlamaya basladim mamasini… Yine tercih sizin ama biraz arastirdim hemsire kizkardesimede danistim dogru bulunca bu sekilde dewam ettim…