Busra2326 Kızlar selam🦋 kızımı ajansa yazdırmak istiyorum ama hiç güvenemiyorum var mı yazdıran eden 😀😀
AyazisMom Busra2326 bende oğlumu yazdırmak için çok derin araştırmalar sonucu vazgeçtim güveniliride geçtim aylık düzenli ödeme istiyorlar 500 tl civarında ve bu seçilene kadar ödenecek bu bana çok mantıksız geldi bilemiyorum düşüncenizi ama durum bu
UraSsmom Busra2326 Ben de 1 2 yere resim atmıştım 1 sene oldu hala arıyolar vazgeçtim oysa ki. Yani ücret falan alıyolar bana tuhaf geldi.
Aklimdasin Busra2326 kac sene oldu :) ücret vermıstım bir cok yere basvurdum. Oglumun fotoğrafları halen nette durur ajanslarda ama ses seda yok :) para tuzagı oldugunu düşünüyorum o yüzden 2. Oglumu yzdırmadım