Meloakar Bebeğim 2 ay 10 günlük mama meme olarak devam ediyoruz bugün doktora gittik kendi doktorumuz yoktu başka doktor baktı 6 kilo bu aya göre çok fazla mamayı kes verme dedi sizce ne yapmalıyım sütüm az geliyor o yüzden kesemem çok mu fazla kilosu
Sudee96 Meloakar 2,5 kg almış 2,5 ayda aslında normal gibi ilk aylar çok alıyorlar ya bana çok gelmedi asla
Dondurmalikahve Meloakar Aslında aylık olarak çok aşırı kilo almamış, güzel kilo almış onu diyebilirim. Kendi doktorunuza danışın olmazsa.
Meloakar Dondurmalikahve bebeğim doymuyordu kendim sağıyordum sağdığımda bile en fazla 30 ml çıkıyordu doğduğundan beri bu şekilde gidiyoruz
Meloakar Sudee96 bana da fazla gelmedi doktor öyle söyleyince şaşırdım kendi doktorum gelince ona da gideceğim
Meloakar Dondurmalikahve öyle yapacağım bana da fazla gelmedi normal gibi geldi görünüşü de öyle yani çok tombiş bi bebek değil sadece yanakları var o da doğduğundan beri öyleydi
Dondurmalikahve Meloakar Bana da normal geldi. Mesela şöyle de olabilir sütünüz normal anne sütüne göre biraz daha yağlıdır 30 CC de ona kilo aldırır mama da yarıyordur. Bence aldığı kiloda bir anormallik fazlalık yok.
Rika Meloakar o zamanlarda 6.5 kiloydu.Simdi 19 aylik 14.5 kilo boyu da uzun persentil tablosunun ust sinirinda. Doktor normal diyor. Ama o kadar kosturuyor ki suara beslenme 2. Planda. Yani zamanla yakacaklar kilolari, fazla degil kilosu
Sudee96 Meloakar bencede kendi doktorunuza mutlaka danışın Çünkü önemli olan mevcut kilosu değil büyüme presentili o yüzden daha iyi yorum yapar ama bence içiniz rahat olsun
Meloakar Dondurmalikahve sabahtan akşama kadar vermedim bir gün o gün boyunca dolan süt 60 ml di sağ göğüsümde hiç yok zaten
bikerem Meloakar 2520gr dogan bebegim 2.5 aylikken 6300gramdi,ilk 3 ay hep 2 kiloya yakin aldi,4. Aydan itibaren kilo alimi azaliyir da,yani hic de cok degil sizin bebeginiz ayda 1 kilo almis