Selam hanımlar evde kullandığınız acısı böyle çok olmayan tavsiye edebileceğiniz epilasyon aleti var mı makina olarak soruyorum jilet falan değil..ben agdaya gidiyorum burda gittiğim yer komple agdayi 350 TL ye çıkarmış birde eylülden sonra yine kapanma gelicek diyolar kuaförler kapanırsa evde kullanırım diye düşündüm..en azından bacak ve koltuk altı bölgemi makinayla almayı düşünüyorum ama canımda biraz tatlı bazı makinalar çok acıtıyormus yoluyor hissi veriyormuş sizler hangi makinayı tavsiye edersiniz..