Merhaba hanımlar bebegim kafasındaki sütunlar kapalı doğdu bu yüzden 2 kere kafa ameliyatı geçirdi (çok riskli ve büyük ameliyat) bebegim bir yaşına girecek ama biz daha yeni yeni toparlaniyoruz psikolojik olarak ve ben bebegimin doğumda böyle olduğunu düşünüyorum doktorlardan kesin bir sonuç almamakla birlikte araştırma jciresindeyjm hastane doktor ne varsa şikayet edip peşine düşmek istiyorum bu konuda bana yardımcı olabilecek var mı?