Ozgemre Anneler oğlum 4,5 aylık göbek deliğini temizlemeye korkuyorum temizlemesem de çok kir oluyor kulak pamuğuna da doktorum zararlı dedi sizler nasıl temizliyorsunuz
Kadifemsii Ozgemre kulağını temizlemeyin kir biriktikçe dışa atar demişti kbb doktoru. Göbek içinde özel bi temizleme yapmadım hiç . Uzun uzun yıkadım hep iki kızımıda mis gibiler 🌸
Bebegimm1 Ozgemre kulak cubugunu icine sokmuyorsunuz zaten kir disa cikmis oluyor yan cevresini icine sokmadan temizliyorsunuz.gobegini de normal temizliyordum diger taraflari gibi zaten ne kadar kirli olabilir ki
Balkupum2505 Ozgemre göbegini hic ellemedim dus aldirirken yikadim o kadar.. kulak cubuguda hic kullanmadim kendim bile kullanmiyorum. Kulak deligini hic ellemem kıvrimlarini temizlerim pamukla yada yumusak bir bezle
ArdicEge Ozgemre bebek kulak cubukları var icine girmiyor kulagın minik bir uzantısı var sadece topluyor tüm kiri. Göbek deligini sakın ellemeyin temizlemeye calısmayın cok sakıncalı ve tehlikeli.